A room of One's Own

Meer informatie over Nova Zembla

Nova Zembla is op zoek naar een professionele schrijver, die voor drie maanden gebruik wil maken van een ruimte bij Nova Zembla.
Om kunst te kunnen maken, heb je ruimte nodig. Niet alleen mentale ruimte, maar ook fysieke ruimte. Bij Nova Zembla oefenen 33 kunstenaars, ontwerpers en architecten in alle vrijheid hun beroep uit. In de buik van het gebouw is er een ruimte vrijgekomen waar wij een schrijver willen uitnodigen. Het betreft een klein kantoortje naast de vergaderkamer met uitzicht op de binnentuin. We zijn op zoek naar een professionele schrijver die voor drie maanden gebruik wil maken van deze ruimte. Als tegenprestatie verwachten wij een tekst die iets te maken heeft met Nova Zembla, die we vrij mogen publiceren.

Bij interesse svp uiterlijk 1 oktober een e-mail sturen naar nzembla@hccnet.nl t.a.v. Shirley Welten met een CV, een korte omschrijving van je motivatie en werkzaamheden en welke werkperiode je voorkeur heeft. Voor vragen kun je ook terecht bij dit e-mailadres.

ST.JOSEPHSTRAAT 20  'S-HERTOGENBOSCH

Nova Zembla is een atelierpand waar zo'n 33 kunstenaars in diverse disciplines werkzaam zijn. Het kunstenaarsinitiatief is gevestigd in een karakteristiek, monumentaal pand in het centrum van 's-Hertogenbosch.

Je dient ingeschreven te staan
bij ABS als je wilt reageren
Reageren

Sta je nog niet ingeschreven?

Klik hier om je in te schrijven