1. Bij noodgevallen (bijv. gesprongen waterleidingen, grote problemen met CV of ernstige daklekkages) en calamiteiten kan ook buiten kantooruren gebeld worden naar het calamiteitennummer: 0800- 6664837/optie 2 of  tel.nr. 040-2024226

2. Beste huurders,
    Per 1 januari 2019 zal ABS huurverhogingen doorvoeren. De indexeringen verschillen per pand. Houdt uw mailbox in de gaten voor de aankondiging.

3. Het kantoor van de ABS is in de ochtend van 9.00 uur - 12.00 uur ma. t/m vrij. bereikbaar op tel.nr. 073-6145012.

Bij noodgevallen (bijv. gesprongen waterleidingen, grote problemen met CV of ernstige daklekkages) en calamiteiten kan ook buiten kantooruren gebeld worden naar het calamiteitennr.: 0800- 6664837 / optie 2 of  tel.nr. 040-2024226

4. Het in opdracht van de ABS door RESET Architecture uitgevoerde energie onderzoek bij Poeldonk E5 lijkt een concrete toepassing te krijgen. De offertes voor de aanpassingen aan het pand zijn binnen. De verwachting is dat door de aanpassingen aan te brengen het energieverbruik drastisch zal dalen.