1. Het kantoor van de ABS is in de ochtend van 9.00 uur - 12.00 uur ma. t/m vrij. bereikbaar op tel.nr. 073-6145012.

Bij noodgevallen (bijv. gesprongen waterleidingen, grote problemen met CV of ernstige daklekkages) en calamiteiten kan ook buiten kantooruren gebeld worden naar het calamiteitennr.: 0800- 6664837 / optie 2 of  tel.nr. 040-2024226

2. Nesrin Gocmen heeft de administratieve werkzaamheden van Leonie overgenomen.Leonie heeft aangegeven voorlopig niet te kunnen werken bij de ABS. Nesrin werkte al een tijdje als stagiaire bij de ABS.
    ​Vanaf 1 jan.2018 is Nesrin officieel werkzaam bij de ABS.

3. Bij noodgevallen (bijv. gesprongen waterleidingen, grote problemen met CV of ernstige daklekkages) en calamiteiten kan ook buiten kantooruren gebeld worden naar het calamiteitennummer: 0800- 6664837/optie 2 of  tel.nr. 040-2024226

4. Het in opdracht van de ABS door RESET Architecture uitgevoerde energie onderzoek bij Poeldonk E5 lijkt een concrete toepassing te krijgen. De offertes voor de aanpassingen aan het pand zijn binnen. De verwachting is dat door de aanpassingen aan te brengen het energieverbruik drastisch zal dalen.