1. “ Serre “ *

Concept voor een nieuwe kunst-werkomgeving

In de voormalige ruimte van Cor Unum binnen de Gruyter willen we een open en artistiek inspirerende werkomgeving realiseren die optimaal benut kan worden voor werk en presentatie

2. Het kantoor van de ABS is in de ochtend van 9.00 uur - 12.00 uur ma. t/m vrij. bereikbaar op tel.nr. 073-6145012.

Bij noodgevallen (bijv. gesprongen waterleidingen, grote problemen met CV of ernstige daklekkages) en calamiteiten kan ook buiten kantooruren gebeld worden naar het calamiteitennr.: 0800- 6664837 / optie 2 of  tel.nr. 040-2024226

3. Bij noodgevallen (bijv. gesprongen waterleidingen, grote problemen met CV of ernstige daklekkages) en calamiteiten kan ook buiten kantooruren gebeld worden naar het calamiteitennummer: 0800- 6664837/optie 2 of  tel.nr. 040-2024226

4. Het in opdracht van de ABS door RESET Architecture uitgevoerde energie onderzoek bij Poeldonk E5 lijkt een concrete toepassing te krijgen. De offertes voor de aanpassingen aan het pand zijn binnen. De verwachting is dat door de aanpassingen aan te brengen het energieverbruik drastisch zal dalen.